HOME  |  Ondernemers  |  Inkoopfacturen aanbieden aan de gemeente

Inkoopfacturen aanbieden aan de gemeente

Heeft u een factuur die de gemeente Aalten moet betalen? Als u die op de juiste manier aanbiedt, kunnen wij deze direct verwerken en heeft u het geld snel op uw rekening.

U kunt een factuur op 3 manieren aanbieden:

  • als e-factuur (Dit heeft onze voorkeur. Via het netwerk van Simplerinvoicing ontvangen wij de factuur rechtstreeks);
  • als pdf-factuur;
  • per post.

Voor een snelle verwerking vragen wij u uw factuur aan te leveren volgens onderstaande aanwijzingen.

Vermeld op elke factuur:

  • de wettelijke factuureisen (kijk voor een overzicht op de website van de Belastingdienst);
  • de naam van de besteller.

Stuur uw factuur als e-factuur óf per mail óf per post. Verstuurt u uw factuur via meerdere kanalen, dan veroorzaakt dat vertraging in de verwerking en de betaling. Het gebruik van e-facturen heeft onze voorkeur.

E-factuur indienen

  • Verstuur e-facturen alléén via het netwerk van Simplerinvoicing. Voor de gemeente Aalten gebruikt u organisatie-identificatienummer (OIN) 00000001813584784000;
  • Stuurt u een bijlage/opdrachtbon mee? Stuur deze dan in pdf-formaat;
  • De gemeente verstuurt géén bevestiging van de ontvangst van een e-factuur. U kunt hierover zelf afspraken maken met uw dienstverlener van het netwerk van Simplerinvoicing.

Pdf-factuur indienen (via de mail)

  • Stuur uw e-mail naar crediteuren@aalten.nl;
  • Maak van uw factuur een pdf en stuur deze mee als bijlage;
  • Maak voor iedere factuur een aparte pdf;
  • Neem geen geadresseerden op in de cc of bcc.

Factuur per post versturen

Stuur uw factuur naar:

Gemeente Aalten
Ter attentie van (naam contactpersoon/opdrachtgever/team)
Postbus 119
7120 AC  AALTEN

Contact

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op via crediteuren@aalten.nl

Bezoekadres

Hofstraat 8
7121 DM Aalten

Postadres

Postbus 119
7120 AC Aalten

T: (0543) 49 33 33
E: gemeente@aalten.nl

Openingstijden

Contactinformatie