HOME  |  In de gemeente  |  Mijn Aalten

Mijn Aalten

Wat is 'Mijn Aalten'?

'Mijn Aalten' is uw persoonlijke internetpagina binnen de gemeentelijke website. Met deze functie biedt de gemeente u dienstverlening en informatie op maat. Nadat u bent ingelogd 'weet' de pagina wie u bent.

Wat heb ik nodig voor 'Mijn Aalten'?

Het enige dat u nodig heeft voor 'Mijn Aalten' is een DigiD-inlogcode, waarmee uw identiteit kan worden vastgesteld. Uw DigiD-inlogcode kunt u ook bij andere overheidsinstellingen, zoals de Belastingdienst, gebruiken. Heeft u nog geen DigiD-inlogcode? Vraag deze code hier aan.

Wat staat er op 'Mijn Aalten'?

Op uw persoonlijke internetpagina staan uw gegevens vermeld die voorkomen in de Basisregistratie Personen (BRP) en die bijvoorbeeld gebruikt worden bij het automatisch voorinvullen van digitale formulieren. U kunt hier -indien u als belastingplichtige geregistreerd staat- uw belastingaanslagen, WOZ-beschikking en taxatieverslag van uw woning raadplegen. Hier kunt u zich ook aanmelden voor een service die u per e-mail op de hoogte houdt van de laatste wijzigingen op de website, zoals de nieuwsberichten, bekendmakingen, besluitenlijsten van het college en vacatures.

Inloggen op 'Mijn Aalten'

Open hier uw persoonlijke internetpagina.

Bezoekadres

Hofstraat 8
7121 DM Aalten

Postadres

Postbus 119
7120 AC Aalten

T: (0543) 49 33 33
E: gemeente@aalten.nl

Openingstijden

Contactinformatie