HOME  |  Inwoners  |  Afspraak maken

Afspraak maken

Waarvoor kan ik een afspraak maken?

Voor een aantal diensten en producten kunt u een afspraak maken. Dit betreffen een aantal diensten van Burgerzaken, Belastingzaken, Grondzaken en Omgevingsvergunningen. Wilt u voor iets anders een afspraak maken? Neem dan telefonisch contact op met (0543) 493 333. Tijdens de reguliere openingstijden kunt u natuurlijk altijd bij het gemeentekantoor binnenlopen.

Hoe maak ik een afspraak?

Het maken van een afspraak gebeurt in 3 stappen:

  1. Kies de categorie waarvoor u een afspraak wilt maken en selecteer het product waarvoor u een afspraak wilt maken.
  2. Kies de datum en het tijdstip van uw bezoek.
  3. Vul uw persoonsgegevens in. U ontvangt een e-mail ter bevestiging.

Meerdere producten aanvragen

Als u meer dan 1 product wilt aanvragen maak dan ook meerdere afspraken. Voor ieder product is een bepaalde tijd gereserveerd. Dit is de tijd die staat voor de afhandeling van 1 aanvraag. Als u 2 of meer verschillende of dezelfde producten wilt aanvragen plan dan meerdere afspraken. U kunt uw afspraken zo plannen dat u 2 tijdstippen na elkaar reserveert.

Kalender

U kunt een afspraak tot 12 uur van tevoren maken en maximaal 30 dagen van tevoren plannen. Wordt de gewenste datum niet in de kalender getoond? Klik dan op het blokje Zo> om de volgende twee weken in de kalender te tonen. Wilt u weer terugbladeren in de kalender, klik dan op < Ma.

Kunt u de inhoud van het iframe niet lezen, klik dan hier.

Bezoekadres

Hofstraat 8
7121 DM Aalten

Postadres

Postbus 119
7120 AC Aalten

T: (0543) 49 33 33
E: gemeente@aalten.nl

Openingstijden

Contactinformatie