Wat vindt u van onze dienstverlening en de toegang tot hulp en ondersteuning?

Onderzoek via inwonerpanel U Spreekt

De gemeente Aalten onderzoekt hoe u onze dienstverlening ervaart: alle contactmomenten aan de balie, telefonisch en online. Wat gaat goed en wat kan beter? We vragen ook naar uw ervaringen met hulp en ondersteuning (zoals Wmo, jeugdzorg en werk & inkomen). Uw mening helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren. 

Heeft u ideeën hoe het beter kan? Wij horen het graag. De resultaten nemen we mee in onze nieuwe dienstverleningsvisie en in de plannen voor een verbeterde toegang tot hulp en ondersteuning. In de vragenlijst gaat het onder andere over: 

  • uw bezoek aan het gemeentekantoor
  • onze digitale dienstverlening (website, formulieren, online afspraken)
  • telefonische bereikbaarheid en onze reacties per e-mail of bericht
  • duidelijkheid van informatie en of we goed met u meedenken
  • uw contact met de gemeente over hulp en ondersteuning 

Doe mee aan het onderzoek

Deelnemers van ons inwonerspanel U Spreekt hebben de uitnodiging al ontvangen. Ook als u (nog) geen lid bent, kunt u meedoen. Ga daarvoor naar www.uspreekt.nl. Het invullen kost ongeveer 10 minuten en kan wanneer het u uitkomt.

Over U Spreekt 

U Spreekt is het inwonerspanel van de gemeente Aalten. Een paar keer per jaar ontvangen deelnemers een uitnodiging om mee te denken over onderwerpen die in de gemeente spelen. Meedoen is gratis, kost weinig tijd en geeft u direct invloed op uw leefomgeving, beleid en projecten. Meer informatie en eerdere onderzoeksresultaten vindt u op www.uspreekt.nl.