De gemeente Aalten houdt op donderdag 18 april een informatieavond voor inwoners over de nieuwe plannen voor de gemeentelijke begraafplaatsen. De bijeenkomst is van 19.30 tot 21.30 uur in Café Leuven, Landstraat 9 in Aalten. Iedereen is welkom.

De gemeente Aalten werkt op dit moment aan vernieuwing van het begraafplaatsenbeleid. Dat betekent dat er het een en ander gaat veranderen op de gemeentelijke begraafplaatsen. Deze veranderingen zijn noodzakelijk om in te kunnen spelen op veranderende behoeften van onze inwoners. Denk aan de wens voor natuurbegraven, wat steeds populairder wordt.

Informatieavond

De informatieavond begint met een toelichting op de nieuwe plannen voor de begraafplaatsen. Daarna wil de gemeente met inwoners in gesprek over deze plannen. Vragen die daarbij aan de orde komen zijn: welke behoeften leven er bij u als het gaat om het gebruik van de begraafplaatsen, wat vindt u van het beheer en onderhoud van de begraafplaatsen en hoe ervaart u de dienstverlening van de gemeente en welke verbetermogelijkheden ziet u?

Aanmelden 

Wij houden graag rekening met uw komst. Wij verzoeken u ons uiterlijk maandag 15 april te laten weten of u aanwezig bent op de informatiebijeenkomst. U kunt zich aanmelden via gemeente@aalten.nl. Mocht u vooraf vragen hebben over de informatieavond, dan kunt u contact opnemen met mevrouw J. Walvoort via 0543 49 33 33.